گامی در دیار نماد ها - شماره سه

۱- مطالبی که آقای امیر حسین یزدان بد نویسنده بلاگ سیاه های یک تیله باز لطف کرده نوشته بسار جالب است. تقریبا با اکثر مطالب آن موافق ام. از ایشان چند داستان خوانده ام. داستان (بوی کرفس) یکی از داستانهای خوب ایشان است

۲- پیشنهاد حسام در مورد آداب جمع خوانی مورد قبول من است. منهم با نظر سبز موافقم و معتقدم که حتما نیازی نیست که داستان در زمینه زن باشد.

۳- این داستان ( قابله سر زمین من) پاک مرا گرفته است. خیلی حرفها دارد که برای من روشن نیست. در نتیجه نمیتوانم در نهایت یک جمعبندی برای آن بنویسم. برای من هر جمله این داستان معمائی است که کلی گفتگو و بحث لازم دارد. ولی می بینم قبل از تولد این نوزاد دوستان در فکر انتخاب داستان بعدی هستند. 

ترجمه چشم اندازی از پل اثر آرتور میلر {چشم اندازی از پل}


داستان گریف اثر آنتوان چخوف {گریف}
فریدون
نظرات 1 + ارسال نظر
سبز یکشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 02:55 ق.ظ http://azsabzbesabz.blogspot.com

فریدون عزیز ممنون از لینک کتابخانه های مجازی. اگر در باره بیوگرافی ها هم چنین لینک هایی بدانی و بگذاری خیلی خوب است البته کمی جدا تر از لینک های دوستان باشد بعنوان مراجعه به منابع. راستی شروع برای جمع آوری پیشنهادها برای داستان بعدی بخودی خود خوب است و می بینم تو هم با آداب پیشنهادی حسام موافق هستی. من دلم نمی خواهد هیچ بچه ای دو روزه بدنیا بیاد یا نود و نه ساله زاییده بشود! یادداشت اولی تو خوب بود و بعد یکی دو تا پراکنده نوشتی. من مطمئنم با توان و ظرفیتی که در تو سراغ دارم می توانی در این فاصله انتخاب داستان بعدی ـ یا حتی شاید بعدها ـ یک یادداشت عمیق و بعد هم یک جمع بندی نهایی / حالا نهایی نمی شود نیمه نهایی/ نیمه نهایی هم اگر نشود/ نسبی/ نسبی هم اگر نشود نیمه نسبی.. همه چیز در زندگی نسبی است!.. خلاصه مهمترین و ضروری ترین نکاتی را که بنظرت می رسد بنویسی و سوالهای کلیدی را هم اگر داری بنویسی تا اگر کسی نظری داشت بگوید اگر هم که فقط لیست سوال مطرح کنی که خب شاید راه به جایی نبرد. هر چند می بینی که فعلا در همین اول کار پراکندگی هایی هست و طبیعی هم است و حتی حسام و خود من از یادداشت اولی جلوتر نرفتیم! بهرحال باید به هر کاری یک سر و شکلی داد. مطمئنم اگر قرار بر ادامه ای باشد کم کم روال پیدا می کند. لطفا قهر ادبی نکن ! و همین گامی در دیار نمادها شماره سه را هم که انگار بی خیال شدی ها؟! بیشتر از اینها از تو انتظار دارم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد